Happy!

Stort grattis till min allra bastaste van jag har, Linda Ahlebrand som fyller 24ar idag.


Annars ar allt underbar, har gatt i 3 timmar idag sa jag ar helt slut. Jag ar ovantat bra pa spanska med. Tror jag egentligen borde bo i Spanien, Barcelona tanker jag mig, det paminner nog mera om Goteborg. Det vore nagot det.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Traningen har det gatt lite sadar med eftersom ja ar sjuk, men jag har simmat ganska mycket och gatt valdigt mycket. Tanke kanske gymma lite ikvall med.

Det enda ja shoppat ar en klocka pa Stadivarius, som iofs ar grymt snygg. Men pa fredag ska jag forsoka ta bussen till Cruz och shoppa lite mer. Dar borde det finnas manga Zara och Mango.

^Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0