vingligt.

Känner inte av någon semester. Stress. Åker över halva landet. Grejjar. Taking care of buisness. Mobilen och min laptop alltid nära till hands, frenetiskt tuggandes på en morot. Men det är så jag trivs. Jag är en planerare, en strukturerare. En organiserare. Ja ni förstår.

Ikväll ska jag till min nya lägenhet och fixa. Yes, it´s real. Jag lämnar nu Jönköping för en sista gång.
Min nya lägenhet är helt underbart fin, den ligger 3min från centralstationen och den är min min min.
Jag ser framför min hur jag kommer tassa runt på mina fina trägolv en kylig decembermorgon, hur jag skall laga middagar till mina vänner i mitt stora fina kök. Hur jag ska börja ett nytt liv. Jag längtar till liv och rörelse, till konst och oliktänkande. Jag skulle kunna skriva massor om hur det är att bo i en småstad gentemot en storstad. En annan dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0