Surfare

Jag är lite avis på alla coolare surfare som är här, jag vill också kunna surfa. Fast jag tycker inte dom surfar så mycket utan mest ligger och guppar på vågorna.  Annars är allt bra. Har cyklat runt lite idag till andra stränder och kollat runt. I förrgår så lyckades jag på blandad spanska och engelska köpa en bussbiljett och hitta rätt buss som tog mig till huvudstaden. Mucho impresso! I morgon ska jag bara ligga och sola och bada hela dagen har jag bestämmt.

Finns en Liverpoolfansklubb här också där man kan se alla deras matcher såg jag. Hade lätt kunnat tänka mig att gå dit men tror inte jag vågar.  Galna engelsmän och fotboll ni vet.


Nu så, ska jag cykla hemåt igen, är på ett swedish internet cafe, haha, för alla datorer på hotellet har lyckats gå sönder. Jag skyller på juggemaffian. Är även några norska killar som raggar järnet på mig i hissen, dom kallar jag för gorillorna.


Okej puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0