Ljusdesign

Vilken underbar torsdag jag har haft. Sov länge, åt en god frukost och låg i sängen pch pluggade lite. Sen vid 17 tiden åkte vi och åt på en Tapasställe, buffe. Den var osannolikt god. I was in tapas heaven. Sedan gick vi och tittade på en ljusdesigninstallation. Jag gillar ljusdesign, det är inget jag skulle våga mig på själv tror jag, är för oteknisk för det. Men det är väldigt vackert. Tog lite kort med min mobilkamera som jag kan lägga in när jag kommer åt min mobilsladd. Det sköna med ljusdesign utomhus så är att man har ett objekt att jobba med. Någonstans att starta. För mig är det alltid det svåra i konsten, starten. Jag kan ha en vision men att sedan få den att formas på pappret. Att sätta den första punkten. Ja.

När öronen började bli kalla och fötterna tröttna gick vi till ett mysigt litet cafe och jag åt en chokladboll och drack en chailatte. Ja ni hör, den perfekta torsdagskvällen.


Fick också ett samtal med inbjudan till Halloweenfest här i Göteborg. Underbart kul, när jag sa det till mamma tyckte hon att jag skulle vara en pumpa, Vad menade hon med det tro? Undra vad man skall klä ut sig till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0