Tusen gånger om


En sak har jag lärt mig under mina 26 år. Att även om jag älskar, så älskar jag alltid mig själv mer.
Så många stunder jag har försakat, försökt att falla. Så mycket tid jag har förskingrat, så mycket stolthet jag har förått och förnedrat. Så mycket jag hallucinerat, om en kärlek som inte existerade. Men låt mig leva innan jag dör. Min lycka är min egen.

Jag vill vara där, jag vill se det. Jag vill veta att jag brinner. Att hela jävla världen brinner. Jag vill se för att veta. Veta vem jag är, att jag lever att jag andas och känna lite jävla känslor. Jag stänger min dörr för dig nu, du var inte ens ett tidsfördriv. Jag måste veta vad jag kämpar för.

Och efter allt som har hänt, har det kommit ner till två saker. Och jag väljer livet varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0